elke klacht is een kans!

Maasduinen vindt het belangrijk dat iedereen, bewoners, cliënten, werknemers en vrijwilligers zichzelf kunnen zijn en op een respectvolle wijze worden behandeld. Toch kan het zijn dat u als cliënt op- of aanmerkingen heeft. Of een klacht. Die horen wij graag! Want een klacht is voor ons een kans om onze zorg- en dienstverlening aan u nog verder te verbeteren. Uw klacht, op- of aanmerkingen wordt dan ook altijd serieus genomen. U kunt daarvoor terecht bij klachtenfunctionaris Kim van Hulten. Zij is bereikbaar op telefoonnummer  0416 - 541 436. Voor overige klachten en/of verbeterpunten kunt u een kaart stoppen in de daarvoor bestemde klachtenbus op de zorglocatie. Daarnaast is het mogelijk om contact op te nemen met een onafhankelijke klachtencommissie. In de folder 'klachtenregeling' kunt u alle details lezen. Klik hier voor verdere informatie.

> Lees meer


klachten

de heer     mevrouw
*
*
*
*
*
*
*
Velden met een * zijn verplicht.
sitemap - disclaimer | Created by Goed Werk Communicatie